Communitythema

Relaties & communicatie

Emotionele intimiteit, ruzieherstel, afwijzing en duidelijke communicatie.

Volle vrouw ontvangt glimlachend een respectvol compliment tijdens een sfeervolle date
juli 13, 2026 · 17 min leestijd
17 views
John Levy
Vertrouwde stemSfeermakerActieve bijdrager

Curvy aantrekkingskracht met respect: wanneer voelt bewondering fijn en wanneer niet?

Aantrekkingskracht kan iets prachtigs zijn. Een blik die net iets langer blijft hangen. Een compliment dat oprecht voelt. Iemand die zichtbaar onder de indruk is van je uitstraling. Een gesprek waarin je merkt: deze persoon ziet mij echt. Voor veel volle, curvy of plus size vrouwen kan bewondering dubbel voelen. Aan de ene kant kan […]
Intimiteit & grenzen Relaties & communicatie Zelfbeeld & body confidence

Lees rustig mee. Reageren en je eigen gesprek starten kan gratis als lid.

Partner houdt hand vast van zijn vrouw terwijl hij kijkt naar een aantrekkelijke volle vrouw in strakke kleding
april 11, 2026 · 5 min leestijd
1 reactie 73 views
John Levy
Vertrouwde stemSfeermakerActieve bijdrager

Wat als jouw verlangen groter is dan dat van je partner? Over frustratie, fantasieën en praten over intimiteit buiten je relatie

Wat ik soms moeilijk vind om te begrijpen, en wat me ook echt kan frustreren, is dit: hoe kan het dat je als man begeerd kunt worden door anderen, maar dat juist je eigen partner niet lijkt aan te haken bij dat verlangen? Dat schuurt. Zeker als je voelt dat je nog veel passie, behoefte […]
Relaties & communicatie

Al 1 lid praten mee in dit gesprek. Bezoekers kunnen meelezen onder schermnaam; word gratis lid om zelf te reageren.